حضور پیله در نمایشگاه بین المللی ایران هلث

معرفی سرویس دارویی «پیله پک» برای نخستین بار

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ایران هلث از تاریخ 6 الی 9 خرداد ماه 1402 با حضور جمع قابل توجهی از فعالان در حیطه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
شرکت ایده خلاق دارویی پیله مفتخر به حضور فعال در تمامی روزهای برگزاری نمایشگاه در کنار دیگر استارتاپها بود.

بازدیدکنندگان محترم بسیاری با حضور در سالن 5 غرفه شماره 48، برای نخستین بار با سرویس دارویی «پیله پک» آشنا شده و اطلاعات لازم در خصوص این خدمت را دریافت کردند.
«پیله پک» خدمتی نوین در راستای آماده سازی اختصاصی داروها برای بیماران است. در این سرویس داروهای بیمار به همراه نسخه یا برنامه دارویی تحویل گرفته شده و مجدداً در قالب ساشه های مخصوص با سیستم بسته بندی تقویمی (روز / وعده) آماده شده و برای بیمار ارسال میشود. فرآیند بسته بندی مجدد داروها کاملاً در فضای تمیز، منطبق با اصول GxP و زیر نظر دکتر داروساز انجام میشود.
سرویس «پیله پک» برای اولین بار در کشور با هدف افزایش پایبندی بیماران به مصرف داروها و بهبود تجربه دارویی آنها ایجاد شده تا وضعیت یک بیمار را از نظر مصرف دارو مورد پیگیری قرار دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، روی لینک کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.